22 Juni 2010.

Hallåhallå :)
Jag vet att min uppdatering är sääämst nu på senare tid. Jag har ju som sagt börjat ett nytt jobb. Jobbar nuförtiden 9-17 månd-fred vilket jag tycker är otroligt skönt! Dessvärre måste jag nog erkänna att det är ganska svårt. Eller rättare sagt det ÄR svårt! Idag är jag ändå ganska nöjd med min insatts och imorgon ska jag verkligen försöka ge järnet!!! Sälja, sälja, sälja!!! 
Någon som har några bra säljtips att dela med sej av?

Det är ju helt underbart väder idag, inget snack om den saken iaf. Jag ska nog sätta igång lite kaffe och sätta mej och läsa lite på balkongen. Väldigt mysigt. Jag kanske ska duscha min lilla trädgård lite också ;p (Mina tre blomlådor, en golvkruka, tre hängkrukor, en kruka med smultron, en med gurka, en med tomat och mitt kära lavendelträd) Det är ganska mycket för att vara på en balkong, så de ser ut som en lite trädgård här ute. Myspys juuu!

Hare Gött!! Nu går jag ut i solen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0