2 Juni 2010

Godmorgon.
Mår lite bättre idag. Är fortfarande helt tjock i halsen och ont i huvudet. Jag har ju tur iaf som blev sjuk nu när jag är ledig fram till den 14onde då jag börjar på nya jobbet.

På fredag får jag hem Stephenie Meyers senaste bok, Bree Tanners andra liv. En fortsättning på Twilight sagan. Ser fram emot att få borjar läsa den :D Weei.

_____________________________________________________________


 
"Äntligen! Efter nästan två års tystnad kommer
Stephenie Meyer ut med en uppföljare i sin omåttligt
populära Twilightsaga.

Läsare av Twilightsagan kommer att trollbindas
av den fängslande berättelsen om Bree Tanner och
den mörka vampyrvärld som hon upptäcker i
Ljudet av ditt hjärta.

Med en välkänd kombination av fara, mystik och
kärlek berättar Stephenie Meyer den förkrossande
historien om Bree och armén av unga vampyrer
från det att de förbereder sig för att förgöra Bella
och familjen Cullen fram till det oförglömliga slutet.

-Jag är lika förvånad som alla andra över den här
boken. När jag började arbeta med den 2005 var
det bara som en övning i att utforska den andra
sidan av Ljudet av ditt hjärta, som jag just då
redigerade. Jag trodde att den kanske skulle sluta om en novell som jag kunde publicera på min hemsida.
Senare, när arbetet med Twilightsagan "Den officiella guiden inleddes, tänkte jag mig att Brees historia skulle kunna passa bra där. Men berättelsen växte sig längre än jag hade förväntat mig, tills den var alldeles för lång för guiden."  Stephenie Meyer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0