Värmebölja.

Som man har sett fram emot sommaren. Nu är den äntligen här, med mer värme än på flera år! Det är så varmt så man inte orkar va ute och njuta av det, det går inte att njuta av det. De bara rinner och rinner. Duschar, kommer ut ur duschen och är lika svettig på tre röda igen! Helt ofattbart.
Sitta och jobba i den här värmen... Puuhh. Varmt och svettigt säger jag bara. Solen ligger på hela dagarna, men man ska inte klaga alls. Eller rättare sagt JAG ska inte klaga. Det är soligt och sommar som man har tjatat om sedan den tog slut förra året och jag har äntligen hittat ett jóbb som jag verkligen vill gå till på dagarna!
Nästa vecka är det semester som gäller. Jag ska skriva en liten planering över veckorna framöver. Måste få lite struktur på det hela. Har ingen riktig koll själv faktiskt om jag ska vara ärlig men skriver jag ner den så jag kan se den så är det perfekt och då kan folk som har sett min planering påminna mej om jag skulle glömma någonting.

V.28. Månd-Tors Jobba 8-17, Fredag åker jag och Sebbe upp till Sundsvall med massa folk så det blir en halvdag för mej på jobbet. Sebbe kommer och hämtar mej på jobbet vid lunchtid någongång, och vi blir kvar där uppe till på Söndag tror jag.

V.29.
Semester. Inget speciellt inbokat vad jag vet just nu. Förutom att jag fyller år på söndagen och då blir det väl något slags firande.

V.30.
Jobba Månd-Onsd 8-17. Torsdag åker jag och mamma ner till Ullared och GeKås, övernattning till Fredag. Vi åker dit redan kl 05:00 på morgonen på Torsdagen så vi slipper den värsta trafiken. Jobba på Lördagen, vill egentligen inte kalla det jobb men ska delta i Pride Festivalen och det ska bli superkul!!!

V.31.
Semester igen... Iget planerat då heller tror jag.

Känner ni att ni vill boka upp mej för någonting är det bara säga till... :)

Nu ska jag laga mat :) Mums.

Kommentarer
Postat av: Terés

Vad fin din blogg blivit! har du gjort headern själv?:) själv så sabbade jag hela bloggen när jag exprementerade...

2010-07-12 @ 20:28:26
URL: http://teresandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0