Trevliga torsdag.

Idag är en bra dag. Fick lön, fick mitt första sälj (!!!!!!) och jag har äntligen lämnat in mina två älsklingar på omklackning :D Så jag får INTE glömma och gå och hämta dom vid östermalmstorg innan jag åker hem imorgon! Är ju inte min vanliga väg hem och de skulle ju va synd om jag glömde dom.
Ska bara jobba halvdag imorgon som sagt, går väl vid lunch skulle jag tro. Eftersom de blev lite ändrade planer så kommer ju inte Sebbe och hämtar mej utan jag måste åka hem först och sen kommer Joar och hämtar oss så åker vi med honom, Elin och Disa. Kommer bli så jäkla kul! :D

Måste börja laga mat och så skulle jag ju städa idag också. Vad är det som händer med en när de är varmt egentligen? Man orkar ingenting.

Jaja, todiloo.



Så slänger vi upp en bild på mej också, ego som jag är ;)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Grattis till första säljet :D

2010-07-15 @ 20:17:27
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0