Kissie.

Jaha. Ni har väl inte missat att Kissie spelat in en låt? Isf har man varit jäkligt skicklig om man lyckats.
Alla bara tjatar om att "ååh den är så dålig", "sämst låt", "Varför sjunger hon?".. Ja, ni förstår vad jag menar.
Jag tycker det är dags att bryta den trenden att bara komma med negativa saker. Okej, låten kanske inte är världens bästa låt, det tycker inte jag heller.
Men tänk att det är hennes första låt EVER, hon är så jäkla modig som vågar göra det här. Från första början så tyckte alla att det var dömt till att misslyckas. Jag tror att det är därför alla tycker illa om den. Tänk er om ni skulle höra den här låten på krogen, lite i bakgrunden, den sticker inte ut speciellt mycket från musiken som spelas idag. Skulle ingen veta att de va just Kissie som sjöng den här så skulle den inte alls va lika dålig som alla tycker.
Jag läste på någon blogg tidigare att om det skulle va Kenza som skulle spelat in en låt skulle den höjas till skyarna, men just för att det är Kissie så är det tvärtom.
Jag tror hon vet hur mycket människor som faktiskt tycker illa om henne, med tanke på hur många det är som skriver dumma kommentarer så är de ju ett väldigt stort antal. 
Att hon vågar göra det här, som hon vill, när det är så många som inte tycker om henne tycker jag är så jäkla modigt. Att hon sedan gick upp på scenen på Berns inför X antal människor och uppträdde är så jäkla duktigt gjort. 
Så jag vill faktiskt med det här inlägget hylla Kissie för att hon är såpass modig att hon vågar göra det här, och att hon fullföljde allting, även om många trodde att allt skulle bli en enda stor katastrof.



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Aw, va söt du är =)

2010-07-14 @ 21:00:16
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0