Imorgon fyller jag år :)

Imorgon blir det fika med familjen och dom som vill komma. :) Efter 15 är det bara att droppa in, kommer finns tårta, kaffe... Vi får se om de blir någon sallad eller nått, orkar man? :P haha.

Ikväll kommer vännerna iaf :D Först ska Amina, Johan och Simon käka middag här tillsammans med mej och Sebbe sen droppar väl folk in lite eftersom antar jag. Jag har knappt pratat med någon alla så känner du att du vill komma kan du ringa mej så går de säkert att ordna ;)
Vi har inte förbnerrett någonting här.
Vi måste städa, diska, handla, rensa i kylskåpet.
Jag är så jäkla sugen på mozzarellaost och tomater, jammi. Kanske ska köpa de till middagen sen också.

Nej nu skajag sätta igår, måste handla mat til Sigge. Prioretet Nr 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0