Ensam hemma.

Följde Nikolina till bussen för ungefär en timme sedan, hon har varit här och käkat middag så såg vi på Walk the Line. Jättemysigt. :) Det är inte långt kvar nu, en vecka ungefär :D Spännande, snart har vi med en liten bebis på våra fikastunder :D <3

Ligger nu i sängen och kikar lite på Vänner (massa hjärta Vänner), Sebbe är borta i Västerås på den där stora bilgrejen så jag och Sigge är ensamma nu.

Dagen har varit bra. Väldigt varmt. Inga sälj tyvärr, men jag har fått hjälp med manus och lyssnat på mej själv också. Har med mej jobbdatorn hem så ska skriva ett ordentligt skitbra manus så jag äger!
Vad gör vi!? NU KÖR VI!

Hade lite After Work också. Inte helt fel det! Me like. Vackert väder, helt underbara kollegor och varsit glas rosé, kan det bli bättre!? Naaeeejj, skull int tro dae!!

Kissie på Berns idag då, hade velat hänga med dit men hade en dejt med Nikolina som jag såg väldigt mycket fram emot :) Hoppas dom andra som gick dit hade en skitkul kväll.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Du kan avboka om de händer såntdär roligt på jobbet o så, så du vet!! Jag blir inte sur :)



Men jag ses jättegärna nånstans imorgon så jag kan få kameran, såg du den? Så jäkla klantigt o glömma den. Men jag åker gärna o möter dig nånstans, eller hem till dig :)

Tack för ikväll btw =)

2010-07-10 @ 01:12:09
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0