Eclipse.

Äntligen har vi varit och sett Eclipse. Det var verkligen på tiden, som jag längtat men inte sett. :( Dumma mej.
Nu, som precis efter första och andra filmen så längtar jag efter nästa! Den komemr va så jäkla bra. Är väldigt nyfiken på hur dom får till allting, finns endel scener som kanske kan va en utmaning att få till snyggt. Hopaps iaf dom gör de bra så man inte blir besviken. ;)
Vi tog en tidig bio, 18:30 började filmen, vilket var väldigt skönt eftersom det var vi fyra och typ högst 15 personer till i biografen :D Nice att slippa allas jävla snack när man ser på filmen.

Jag såg att min kära älskade pojkvän har skrivit ett väldigt grundligt inlägg om hur mycket han hatar mitt skointresse ;P Läs gärna här; http://kaspihoe.blogg.se



Har inget direkt intressant att skriva så jag tror jag avslutar här.
Trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Nikolina - stolt mamma till Ellinore :)

Åh vi har redan planer idag tyvärr :-( Men någon annan dag?? Min syster kommer på lördag har jag för mig.. men annars är vi öppna! :)

2010-07-22 @ 05:51:35
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0