7 Juli 2010 - Sovdags!

Har finslipat mitt manus nu. Jag tycker att de är grymmt, sen återstår det att se om kunderna tycker det är lika bra som jag tycker men det får vänta tills imorgon. Nu börjar det nog bli dags att lägga sej och sova så man orkar upp imorgon.

Har dessvärre inte gjort iordning någon matlåda. Kommer jag upp lagom imorgon så hinner jag laga någonting lätt på morgonen, kanske makaroner och köttbullar. Haha, det är nog den vanligaste maten som förekommer här hos oss. Men det går ju på 10 minuter och de är ruskigt skönt, det måste ju alla hålla med om. Annars får det bli någon macka eller nått.

Imorgon är det den 8 Juli vilket betyder att min lillebror fyller 19 år. Så efter jobbet ska jag möta upp min kusin i Gullmarsplan, hon slutar 17:30 så det blir perfekt. Det är runt den tiden jag brukar stå och vänta på bussen där så great, great.
Då ska vi åka hem till mor min och äta god mat. Närmare bestämmt grillat kött med potatis kroketter men också färsk, sötpotatis! Godaste potatisen i världen!!!
Har däremot ett litet probelm mellan pengar och present... dom två vill lixom inte riktigt gå ihop ;P haha! Typiskt, nästa torsdag skulle jag ju kunna shoppat lite. Det löser sej!
Det här är kanske inte det roligaste att läsa om men bloggtorkan ligger på topp just nu och jag är faktiskt väldigt trött så jag ska nog ta med mej Sigge och gå och sova.




Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0