Waynes coffee

Japp, det blev det istället för moda. Det var så jäkla mycket folk där, och det fanns inga mysiga platser att sitta på när man är ensam. Går jag ensam och ska fika så måste jag sitta i ett hörn eller i någon stor mysig fåtölj. Sitter man mitt i en lokal så ser man så himla ensam ut. Nu hittade jag ett mysigt hörn inne på Waynes. Det är jag, mobilen, Glamour och en chailatte :)
Sitter och funderar lite på vad man ska äta. Man har ju tröttnat på det mesta och ceacarsalladen är slut :( blää... Vi har ingen sallad alls på hela restaurangen, pinsamt. Hoppas någon har varit och köpt det så de finns lite iaf.
Usch, dom har inte alls lika god chai här som dom har på Moda, den är så vattnig på något sätt, blaskig lixom :( fy, inte alls som jag hade tänkt mej.
Jag är så jäkla trött, så ska man gå tillbaka till jobbet och jobba mellan 17:30 och 23:00. Är inte alls taggad, men det är ju inte ofta nuförtiden som jag är det. Jag skulle verkligen vilja ha ett jobb som jag vill gå till på dagarna och längtar till på helgerna, men var hittar man ett sånt jobb då?
Någons som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0