Victoria's Secret.



Jag satt och titade på Victoria's Secret modevisningen på TV3 igår kväll. Dom är ju så underbara. Inte alls som andra modevisningar. Nejnej, modellerna dansar lixom runt på scenen, ler, inte som alla andra och ska se så arg ut som möjligt och bara gå rakt fram, stanna, vända och gå tillbaka lika sur.
Titta bara på videon här över på sista sekunderna när Miranda Kerr dansar runt på catwalken innan hon försvinner in bakom draperiet igen. Det blir så mycket roligare, intressantare.
Jag har aldrig varit speciellt intresserd av att titt på modevisningar på tv, men jag tänkte att det är ju trots allt Victoria's Secret och det har ju pratats ganska mycket om deras modevisningar, så har dom ju så underbara underkläder också :) Nu kan jag bara säga! MER MODEVISINGAR! Fast glada moevisningar. :) Le tjejer le! ;D
Jag skulle också vilja gå på catwålken mad alla snygga underkläder och alla snygga stjärnor som få gå där!
I Want To Be A Victoria's Secrets Angel!
Om jag bara kunde växa 2-5 cm! Sen ligga i hårdträning för att få den perfekt kroppen för jobbet. Skulle jag ha en chans så skulle jag nog försöka, men är man för kort så är man, finns inte så mycket att göra åt saken. 2 jäkla cm! Åååh! Typiskt. :( :P
Haha, nej men, det skulle va kul att göra något sånt men det är ju en på miljonen ungefär. Vi har ju redan en svenska med i gånget, och det är väl det :p :D

Jaja, nog om det. Jag sitter här i min pyjamas med en filt och tittar ut genom fönstret. Det är fint väder idag.
Perfekt skidväder, om man skulle va uppe i sälen, 12 minus och strålande sol <3 Loveit!
Skulle vilja gå ut och ta en promenad, kanske upp till Brandbergen och hämta ut mitt paket på posten. Klä på mej varmt och ta en liten promenix. Känner mej mycket bättre idag, precis som läkaren sa igår, "du kommer va frisk imorgon". Jag har väl lite ont i halsen fortfarande men jag känner mej mycket piggare och så. Jag vill inte ligga inne en såhär fin dag och titta på någon film som man har sett trehundra gånger. Fyfan.

Jaja, nu ska jag göra någonting roligare än det här.

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: jerkiis

åh smart tänkt! De måste jag kolla upp!Tack nu fick jag upp nya ider!! ha en bra helg kussen!

<3

2010-01-08 @ 20:21:06
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0