Torsdag 7 Januari 2010.

Hejhej.
Har åkt på en riktigt jobbig förkylning. Jag har hela tiden tårar i ögonen för att det kittlar i näsan, ni vet precis innan man ska nysa så blir man ju helt tårögd, men det kommer aldrig någon nys! Så sjukt jobbigt. Halsen är bättre än förut iaf, och jag har inte lika ont i lungorna men jag hade tydligen för lågt blodtryck så blir väldigt yr när jag ska ställa mej upp och så. Måste dricka mer och äta bättre, men är man hemma och är sjuk så orkar man inte ställa sej och laga mat till sej själv, det är sååå tråkigt.

Nu är det bara 11 veckor och två dagar kvar tills vi åker till Thailand! :D Längtar som fan! Det ska bli så skönt att bara komma bort från kyla och allting här i Sverige! Åkq iväg i två veckor och bara ha det bra.

Nu börjar Glee.

Ha de bra
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Förstår att du längtar till Thailand gumman. Bara umgås, slappna av och äta god mat. Kan det bli bättre ?? Jag saknar Grekland som f*n.

Hoppas du blir frisk snart, då får vi ses =)

<3

2010-01-08 @ 02:29:35
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0