Taaacoooos !

Jag just nu. Jag tycker om rött, speciellt till mörkt hår. Det blir en så snygg kontrast. Vad tycker ni? I love it!

Sitte här helt själv och väntar på att min älskling ska komma hem. Gå in på hans blogg och rösta på hans omröstning!
http://kaspihoe.blogg.se

När jag får tillbaka min dator ska jag göra om min bloggdesign igen. Är redan trött på den här! Men det är lite lättare att fixa på en större skärm.

Jag har jätteont i fingertopparna, jag har spelat gitarr. Det var evigheter sedan jag spelade, på riktigt. Har väl såklart suttit och små klinkat lite då och då, men nu försökte jag mej på en låt, eller några låtar t.o.m.
Bl.a. Bad Romance, Misery Business och Decode. Inge vidare svåra ackord direkt. Men man måste ju håla sej till det man klara av såhär när man inte spelat ordentligen på säkert två år. :P


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e så jäkla söt :) När jag ser dig blir jag sugen på att bli brunett. Hihi

2010-01-29 @ 22:27:15
URL: http://sandrarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0