Slappa Söndag.

Pappa kom precis hit med min dator, så nu kan jag fixa ny design :D Weei, fast jag orkar inte koppla in datorn än. Jag gör absolut ingenting, fick sluta 14:30 på jobbet, vilket var väldigt skönt.
Sebbe är inne hos grannen och tittar på någon match tror jag, så jag funderar på om jag ska dra igång lite Desperate Housewives och poppa lite popcorn, lät inte de mysigt? och gott :D
Egentligen ville jag ju gå på bio idag men det kunde man tydligen inte bestämma såhär samma eftermiddag. Varför inte? Filmen skulle ju inte börja förens vid 21 ändå, hinner ju åka nu lixom. Tråkigt. Jag vill verkligen se den jäkla Snabba Cash! Vi fick ju två biobiljetter i julklapp av Sebbes mormor :D Weei, jag bara längtar till jag får använda dom. Älskar att gå på bio. Se film i jättestort format, tihi. Vill nog se den där Avatar också tror jag, inte helt säker, men jag tror det.
Alla säger ju att den är så bra, Kenza har ju tillochmed skrivit att Edward och Bella kan slänga sej i väggen :O INTE OKEJ!
Sitte och småkikar lite på The Hills, fy vad det är tråkigt! Vad är det som är så roligt med den serien!?

Slänger in en bild också, vet att det är många som uppskattar den här killen ;)


Och så en till min bästa vän Amina :D <3


Nu är alla nöjda och glada ;) Så nu ska jag poppa poppisar :D Weei!

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför lägger du ut bilder på min pojkvän för??? ;) haha hihi

2010-01-31 @ 19:04:54
URL: http://sandrarosell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Blir nog runt 1500 vilket känns för dyrt. Ska försöka hitta nån billig kopia ;) haha

2010-01-31 @ 19:43:36
URL: http://sandrarosell.blogg.se/
Postat av: amina

haha, åh tjenare kungen joel. haha

2010-01-31 @ 20:16:37
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0