mobilblogg

Nu är jag äntligen påväg hem från jobbet. Stängningen gick bra, vi gjorde allting noga så vi blev lite sena men nu så är jag äntligen snart hemma i sängen. Det var en väldigt stressig kväll, mycket folk men bra personal som jobbade så allting flöt på... I servisen. Våra kära medarbetare i köket hade det liye jobbigare, 5 personer tror jag det var, varav 4 st var nya. Haha, så det tog lite längre tid att få ut maten idag. I övrigt så har dagen faktiskt varit väldigt skön. Jag kom upp i tid tack vare personalmötet, efter det så åt jag en sallad med Jeanette, Annika och Tove vilket var trevligt. Kom hem igen vid kvart över ett ungefär. Diskar, slänger massa skräp (pappersinsamlingen, plåt och plast och så allt glas) så nu är köket mycket större! Eftrrson papperspåsarna med tidningar och mjölkpaket tar upp ganska mycket plats, för att inte tala om vad plåt, plast och glas gör. Usch, ska aldrig låta det bli en sån samling igen :p
Förlåt för pissig uppdatering idag men uag har faktiskt haft fullt upp. Skriver förmodlgen mer imorgon då jag är ledig.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0