Middagstid...?


Japp, nu börjar hungern komma krypande. Eller ja, den har väl funnits där ganska länge, men hur roligt är det att käka middag helt ensam? Pojkvän är på Kungsholmen i tatureingsstudion och planerar kommande kroppsmåleri ;P jag vet inte riktigt när han kommer hem.
Det kommer iaf över några stycken ikväll. Amina och jag ska dricka lite vin och bara snacka skit och grabbarna ska väl spela något tvspel som vanligt kan tänkas ;P haha.


Mamma har varit här och fikat också. Vi blev så sugna på kaffe båda två så när vi va klara hos optikern, på banken och lite småshopping så åkte vi hem hit och kokade lite kaffe och åt varsin semla. Det var gott, allt utom madelmassan, usch.
Medans vi väntade på att kaffet skulle bli färdigt så diskade min jättesnälla mamma (tack så mycket) och jag plockade undan lite skit i vardagsrummet. Så planerade vi en resa till ikea på söndag, weei, me like.

Jag shoppade två tröjor till boyfriend, två DC tröjor, eftersom han blev så ledsen när han inte kunde hitta sin, som fortfarande är borta btw. Så det blev en röd (som den innan), och en lila/rosa. Skitsnygg va det sist nämnda. Min mamma hade en present till honom också, en bäver (inte en riktig såklart ;P haha), egentligen var det en leksak till hundar men den är sjuktsöt och Sebbe som älskar bävrar också :D

Ha en super kväll gott folk. :)

Pusspåer


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack tack! =) Tagna med mobilen dessutom. :p

2010-01-22 @ 17:57:02
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det var riktigt gott. Dunder med fruktsallad :)

2010-01-22 @ 18:34:54
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oj tack =) ja jag kan nog se om jag hittar den bland alla bilder och kanske skicka den på mejlen din om du har nån... den borde ligga och skräpa nånstans.

2010-01-22 @ 18:43:49
URL: http://hobbyfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0