Johan Falk.


Har precis kollat klart på Johan Falk nu. Filmerna är så jäkla bra, längtar redan efter nästa söndag då man får se nästa avsnitt. :)

Imorgon kommer jag inte kunna uppdatera bloggen alls :( Jag jobbar springpass imorgon, kommer alltså inte ha tillgång till datorn under hela dagen. Kanske blir ett inlägg innan kl 10 när jag måste åka, och ett när jag kommit hem vid 00:00. Man skulle ha ett mobiltbredband, så man kan ta med sej datorn och surfa, och blogga m.m. när man har rast och måste sitta på ett café eller på jobbet mellan 14 och 17:30 på dagen.
För er som inte vet vad ett springpass är så kan jag förklara det. På schemat står det 14-23, men jag börjar jobba klockan 11:00 och jobbar fram till 14:00. Efter det så har jag rast fram till 17:30 så jobbar jag till 23:00.
Kul va!?
Så ni som slipper jobba mina tider ska va jävligt glada. Någon som vill byta ett 07:00-16:00 eller liknande är välkommna att säga till ;P haha.

På onsdag ska jag och älskling till polisen. Vi måste fixa pass. Sebbes har gått ut och mitt är borta. Jag har tappat bort det, inte så smart, men vad ska man göra? Inte lätt att hålla reda på det när man flyttar. Plus att mamma alltid har haft hand om det så jag är inte van att ha vårdnaden själv. ;)
Så det är bara att punga ut 400 kr för ett pass då. Kanske egentligen har det i någon låda i sovrummet, man vet ju aldrig. Får kolla det på tisdag då jag är ledig och har tid att leta :)

Nu ska jag pröva mitt mobilsurf på telefonen för att se om det fungerar, då kanske jag kan blogga trotts allt ändå. Det har dessvärre aldrig gått att skriva ett inlägg via mobilen, man kommer in på blogg.se men kan inte skriva någonting i inläggsrutan. Det suger ju ganska hårt! Men men nu när våran snälla granne har hjälp mej med det så kanske det fungerar :) Tihi.

Hörs kanske imorgon då kära läsare :)

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: amina

hallå, du kan låna mitt bredband! :) haha det är mobilt.

2010-01-24 @ 23:57:50
URL: http://aminawase.blogg.se/
Postat av: linn

Åh han är så snygg :D

2010-01-25 @ 16:00:18
URL: http://lmma.blogg.se/
Postat av: Linda

ja love johan falk filmer;D har nog sett alla faktiskt^^

2010-01-26 @ 14:35:53
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0