Har ätit igen...



Jag köpte en ceacarsallad blandning på ica Maxi idag när jag var där med mamma, och jag blev så sugen på den nu så jag åt upp den. Blev utan kyckling eftersom ja verkligen inte orkade ställa mej och steka kyckling file såhär sent. Så vi tog den lätta varianten och köde bara salladen, permesanost, krutonger och dressingen. Jättegott var det!
Perfekt som en snabb lunch, eller om man ska käka middag själv. Jag ska nog köpa hem några påsar, måste ju oftast käka lunch själv :/ Booring.

Litet tips bara.
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: A

Gud vilken fin header, vilket pogram använder du för att göra om dina bilder?

Tar du bilderna själv också? den var verkligen jättefin :)

2010-01-08 @ 23:37:35
URL: http://karlekmellantva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0