God morgon måndag.

God morgon, hoppas ni har sovit gott. Jag har iaf gjort det :) Det var så svårt att gå upp i morse, gick upp en timme senare än jag planerat, men det går ju bra det också. :)
Frukosten är uppäten och en morgon dusch är tagen, så nu sitter jag bara här i min morgonrock och dricker lite kaffe också.
Bussen går om en timme så snart får jag väl sätta igång och sminka mej. Det är ju inte så mycket att fixat till sej för, jobbet lixom.
Som sagt, så kommer jag inte kunna uppdatera något vidare idag, hoppas ni inte saknar mej förmycket ;p haha. Vi får väl se om jag gör ett försök via mobilen.

Ååh vad jag kommer somna på bussen påväg till jobbet. Håller nästan på att somna medans jag sitter här och skriver så nu måstejag dricka lite kaffe så jag piggnar till.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: - YE HELLU!

- THANKS DEAR ;D

2010-01-25 @ 14:18:25
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0