Fy för passfoton!

Jag tror nog att det blev den genom tidernas fulaste passbild på mitt pass! Fyfan säger jag bara. Tyckte jag såg bra ut i den svarta rutansom man tittar in i, MEN så är kameran såklart lite nedanför och bilden blev från en helt annan vinkel. Fyfan, det ser ut som jag är tagen direkt ur en knarkhärva någonstans :p haha.
Hopaps nästan på att jag hittar mitt gamla pass igen så jag kan använda det istället, för det måste man väl kunna göra om det fortfarande gäller?

Den här bilden är tagen två minuter innan vi åkte iväg till polisstationen. Fin tycker jag. Men vad hände? Förvandlades jag till ett monster på vägen!? Tydligen!

Men men, det finns ju tyvärr inte så mycket att göra åt saken, jag får väl stå ut med det. Alla som tittar på det kommer ju se att jag inte ser ut som på bilden i verkligheten. Tur det iaf, så man alltid är med när passet ska visas.
Jag ska va så j'kla snygg på arlanda så dom kommer tro att jag har snott någon annans pass, haha!
Det kanske inte är så bra iof om jag inte kommer med planet, fast det skulle ju aldrig hända.
Jag längtar såå mycket till värmen! Få lite färg på kroppen, jag är ju så blek. Tvivlar på att jag komemr bli sådär snyggt brun som alla andra blir när dom varit utomlands. Jag blir röd sen blir jag lika vit som jag va innan. Jag fundera på om man ska sola några gånger solarium innan det är dags, men jag tycker ju verkligen inte om att ligga i dom. Man har hört så mycket skräckhistorier. Jag får helt enkelt köpa den där hudkrämen med lite ´brun-utan-sol i, den fungerar faktiskt väldigt bra, men det gäller att smörja in sej noga och jämnt, annars ser man ut som en missfärgad, jag vet inte vad!


Jaha, så var det middags frågan också då...
Vi har ju ingen mat hemma så det får väl bli toast eller någonting. Jag får tydligen inte följa med och storhandla :( Jag vill följa med. Ska nog tjata till mej en plats i bilen ska ni se, hihihi.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha, jag måste få se passet :D DU blev säkert jättesöt!

Kram

2010-01-27 @ 19:58:57
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: niko

jooooooooo

2010-01-27 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0