Fredag kväll...


(Bilden är tagen i somras, fin va!? Jag tycker om att det glittrar.)

... och jag är alldeles ensam :(
Älskling är hos grannen, som han spenderar mycket tid hos nuförtiden. Han har större TV än va vi har. Jag sitter här helt själv och har tittat på Lets dance. Hmm, inte så väldigt roligt kanske, men vad ska man göra? Har ingen lust att titta på fotboll eller spela fifa. Usch.

Ska nog dra igång en bra film. Imorgon ska jag göra potatisgratäng för första gången, spännande :D Gottigottgott.
Kanske ska ta ett till lass med riktig vaniljglass, det var så jävla gott. Jag är tamejfan alltid sugen på någonting! Det jag gör om dagarna är att äta och vara sugen på någonting :O Haha, nästan på iaf ;P

Ha en fin kväll.
Pussen
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0