9 veckor!


Ååh, ja, bara 9 veckor kvar. Man kanske ska börja packa ;P haha. Tiden springer iväg och snart kommer jag stå där dagen innan vi ska åka och inte veta vad jag ska packa ner i väskan, eller så kommer jag inte hitta min bikini. Det är alltid sånt som händer. PLUS att jag hatar att flyga. Jag får såna jäkla lock för öronen och det gör så ont!!! Fyfyfy. Tugga mycket tuggumi och va trött så man gäspar. Nejmen det ska nog gå alldeles utmärkt tror jag.

Måste ju suckta er som ska va kvar hemma i kalla Sverige med lite fina bilder på våran fina hotell som vi ska bo på. Va skönt det ska bli och ligga och steka i solstolarna och ta ett svalkande dopp i havet eller poolen. Tihi. Avis?

Kommentarer
Postat av: Niko

Ja, vad skulle jag göra utan ett badkar ? Jag badar varje dag, minst en gång.. ääälskar det, hihi. Förstår att du saknar det, men du har ju en egen lägenhet o de är de ju vissa som är avis på ;)

2010-01-23 @ 14:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0