9 veckor och 2 dagar :D

Jag har fått hem mina Clip ons som jag beställde från Tradera. Jag har precis tonat dom i rätt nyans så jag kan ha dom i håret ;P Just nu ligger dom på tork.

Jag träffade Nikolina idag. Vi fikade på Moda som vanligt, Chai-latte och en chokladmuffin blev det :D Sååå gott :D Vi satt och pratade och hade jättemysigt i ca 2 timmar, sen höll jag lila Nikopicko sällsis nät hon skulle äta mat på jobbet.

Imorgon blir det styrketräning kl 11 och efter kl 12 så ska jag simma med Amina. Simmat har jag inte gjort på hundra år känns det som. Får se om jag fortfarande kan det ;p haha.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Bloggtorkan liggen på topp just nu, känns osm den hålleri sej i ca 2 veckor sen släpper i 2 dagar och så vidare. Jag har aldrig någonting att skriva nu för tiden. Sitter här och tittar på Crank, måste egentligen ta en dag till att städa, men den dagen verkar aldrig komma. Disken måste diskas, golver måste tvättas, hyllor måste dammas. Och allt skit som ligger överallt ska vi inte prata om, tidningar, papper, räkningar, tomma flaskor. Var kommer allt ifrån?
Jag får väl helt enkelt ta en dag då allt detta fixas. Så det blir rent och städat i hela lägenheten. Så som man vill ha det.

Nehepp... Ha en trevlig kväll folk!
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0