whos that chick, thats rockin' kicks?

Sitter och lyssna på lite musik. Guess what!? Mjo, ni kanske förstod redan i rubriken :P Miley Cyrus såklart. Haha.
Det gick bra att jobba idag, klarade det efter en hel veckas ledighet ;P Hämtade de lilla jag hade i dricks också, så nu har jag råd att köpa våffelmix, glass och kaffe till imorgon :D
Ska gå upp vid 7 somvanligt tänkte jag. Jag tycker det är så jäkla skönt att komma upp på morgonen. Just vid de tillfället kanske det skulle va mest skönt att ligga kvar och sova länge men inte om man tänker hur mycket av dagen som försvinner när man ligger där och drar sej i flera timmar :P

Imorgon ska bli en rolig dag :) Mamma kommer hit strax efter 12 och äter lunch och hjälper mej att röja undan allt onödigt vi har här hemma :P Blir en tripp till tippen då men kartonger och skit.
På kvällen kommer troligtvis Amina och Natta hit och dricker lite vin och så ska vi göra något gott, nån dessert av något slag. Något roligare än godis :P haha.
Tror de kommer bli supermysigt.

Jag vill göra om mina kläder! Är så trött på min garderob. Jag har jättemycket kläder men det finns så mycket man vill ha som inte finns där inne. Jag vill t.ex. ha en kavaj men jag hittar aldrig någon som jag fastnar för, så passar jag inte alls i det heller så jag ska antagligen inte ha någon egentligen!
Jag har inga fina jeans fast det hänger hur många som helst på galjarna :/ Typiskt. Usch.

Ska nog ta någon macka nu,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0