Tjihii :D

Hejhej alla glada människor som ser fram emot ännu en underbar arbetsvecka! :D
Har ju tyvärr inga såna rutiner som en arbetsvecka själv. Vad är en arbetsvecka för mej egentligen? Hmm, jag vet inte. Svårt stt svara på eftersom jag aldrig har något regelbundet. Det går inte att göra någonting regelbundet när man jobbar som jag.
Jag undrar fortfarande på hur det skulle gått med allting om jag fortsatt med Cheerleadningen... Skulle jag få dom dagarna ledigt då som träningarna ligger på eller skulle jag behöva anpassa träningarna efter jobbet?
Båda alternativen låter liak bisarra enligt mej.
Skulle jag tränat Cheerleadingen när jag började på mitt jobb så skulle jag inte vilja ge upp det, inte om jag verkligen var engagerad i laget, man vill ju inte bli kickad.
MEN... man måste ju jobba, det måste ju alla och arbetsgivaren/schemaläggaren kan ju inte alltid visa hänsyn till hela personalens fritidsaktiviteter.
Det blir så invecklat, det finns inget rätt och fel här!
Blev en lite förvirrande text där kände jag, Skit i att läsa om ni vill ;P


Jag har precis skickat in en ansökan till Bauhaus, hoppas, såklart som med alla andra jobb, få svar. Ett positivt svar. Vem vill inte ha de lixååååm ;P
Har ätit rostade mackor och druckit Oboy. Jammi.

Martin och Paui va här idag, var ju evigheter sen man träffade dom två :D Vi drack kaffe, käkade Pizza och snackade skit, eller grabbarna satt och spelade som vanligt, men jag och Paui satt och konverserade (haha) som vanligt :D Tittade på några avsnitt av Desperate Housewives medans killarna var inne hos grannen och tittade på fotboll, men när dom kom tillbaka blev vi iväg körda från tvn.

Stefanie var här också. Hon och Sebbe repade lite på två låtar som ska spelas på en släktings begravning. Kommer bli jättefint när dom ska spela nästa vecka.

Imorgon måste jag iväg till gymmet! Tänkte gå upp vid 8 och sticka iväg i tid den här gången, på så sätt hinner jag kika på massa DH avsnitt innan jag måste åka iväg till jobbet vid 3 :D
Ska stänga imorgon, men min kära Nikolina jobbar till 23 så de kommer bli roligt att jobba imorgon :D Weei.

Nej om man ska sova lite så man kommer upp imorgon i tid.

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: jerkiss

Nej var han :O? Fy satan vad orättvist att du sätt han :O Han är ju förjävla snygg ;)

härligt med gym på morgonen ;)

2010-02-08 @ 07:23:29
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0