Tända ljus. :)


God morgon. klockan är strax efter 07:30 denna fina fredagmorgon. Det är TÖVÄDER!!! 0 gradigt. Äntligen kanske snön försvinner. Jag kan stå ut med lite slask några dagar. Lite och några dagar kanske är lite med tanke på hur mycket snö det är. Det kommer bli översvämningar överallt och man kommer inte kunna gå någonstans för då drunknar man.
Ligger och tittar på Nyhetsmorgon på Tv4. Ska snart göra lite frukost. Rostade mackor och Oboy :) Kaffet är ju slut så det får bli Oboy idag. Det är jättegott :D

Fyfan, dom pratar om djur och deras idioter till ägare på nyheterna. Döda får, hästar som står i sin egen skit, icke mockade boxar och spilltor! Fyfan för människor. Jag har lust att köpa alla vanvårdade djur och ta hand om dom och ge dom massa kärlek. <3 Stackars djuren. Hur kan man ge sej på, och va elak mot, djur? Jag blir så ledsen av sånt. Usch. Man kanske inte ska ha djur o man inte kan ta hand om dom.

Nu ska jag äta frukost. Jammi.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja, den blev lite ljusare och finare :)

2010-02-26 @ 08:14:27
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Angelica

mysigt :)

2010-02-26 @ 11:09:39
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0