Städnoja mitt i natten!

Varför får man alltid det? Städnoja, mitt i natten? Eller ja, sent på kvällen!
Har precis skrubbat spisen, så nu glänser den. Jag vill städa mer! Det är bra att städa på natten, då kan inte någon ringa och fråga om man vill ses, ta en fika eller något sånt. Nu är det lixom bar jag och skurhinken isf. Hmm.
Ska man sätta igång med en städning? Kan ju inte dammsuga eller göra någonting som låter mycket iaf, för sebbe ligger och sover.


Btw... Om någon är intresserad av att köpa två soffor, en TVmöbel och ett soffbord med två pallar så kan ni ju höra av er! Har nämnligen tänk att köpa nytt. Alltihop! 
Det går tyvärr bara att möblera på ett sätt med dessa möbler i vårat vardagsrum. Blähä. 
Har inte riktigt bestämmt något pris för grejerna än men det ska vi nog se till att det kommer det också. :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0