Morgondagen blir fullspäckad!

Ska gå upp vid 8 tänkte jag (jag vet, då borde jag sova nu) men man vet ju aldrig riktigt säkert.
Jag ska sätta igång en tvättmaskin direkt när jag vaknar imorgon för att hinna tvätta all den tvätten som ska tvättas!
En maskin kl 8, en kl 10, en kl 12! Japp nu jävlar ska det bli rena kläder för hela slanten!!! Kanske borde ringa om den där tvättstugenyckeln ändå ;P haha. Men inte imorgon för då blir det tvättning här hemma i våran lilla tvättmaskin. :) 

Jag ska även hinna med ett pass på gymmet på morgonen, och på eftermiddagen vid 2 ska jag träffa Nikolina för en fika :D Myyyyys! 
Vi får se hur det går för mej imorgon, jag har ett upplägg! Måste hålla mej till schemat hela dagen! Jag hoppas även på att få låna bilen imorgon så jag kan åka till gymmet snabbare. Slippa ta den där jäkla bussen, blä blä. 

Jaja! Nu är det läggdags! 

Nattinatti.
 
(längtar så fruktansvärt efter vårsolens strålar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0