mobilblogg

hejhej. Ligger i sängen och kan inte sova. Har legat och vridit och vänt mej i snart två timmar! Hatar att inte kunna sova. Ska upp imorgon vid halv åtta också, typiskt. :(
Ont i magen har jag också, fytusan... När vi kommer hem från Thailand blir vi förhoppningsvis med kattunge, sötare får man leta efter! Längtar så, kul att ha något att se fram emot här i sverige också. Dont you think?
Imorgon jobbar jag springpass igen. Alltså kommer jag va på jobbet heeela dagen, eller ja, iaf i närheten av jobbet. Ska nog ta en fika i min ensamhet då, somvanligt, jag tycker det är rätt så skönt. Bara sitta och läsa en tidning, eller bara sitta och tänka. Nu gör jag ett nytt försök till sömn. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åå vad mys med en lite kisse!



vi har också pratat om att köpa en ny kisse, för att känna oss närmre skrållan :) vart ska ni köpa eran? pussis

2010-02-11 @ 18:08:48
Postat av: amina

åh nej, då kommer jag inte kunna vara hemma hos dig :'( och eh.. ring mig!

2010-02-11 @ 18:29:03
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0