Man vill så mycket.

Ja, hur ska man veta vad man verkligen vill när man vill så mycket?

Vad vill jag jobba med? Designer, arkitekt, inredare, modell, sångerska, skådespelare, marknadsförare, frisör, stylist, butikssäljare, fotograf, musikproducent, mäklare, advokat, polis m.m.

Ja, klart man skulle kunna lyckas med det mesta om man verkligen, verkligen satsade! Men jag är lite för feg, och lite för bekväm i det jag har. Inte att jag vill göra det jag göra, utan för att det är säkert och egentligen väldigt enkelt. Jag vågar inte söka såna jobb som jag inte är riktigt säker på att jag skulle klara. Jag skulle säkert klara det mesta galant om jag bara fick förklarat för mej vad jag skulle göra och de inte va någonting man måste ha värsta utbildningen för såklart. Eller så kan man ju bara gå en kurs, eller börja plugga i några år till.
Jag vill börja plugga igen. Men jag är inte säker på vad jag vill plugga till. Känns som att man måste haka på någonting som behövs, eftersom det är ganska onödigt att plugga någonting som verkligen inte behövs. Om man ändå inte kan få något jobb som det.

Blev en sån där virrig text igen. Är nog trött, ska sova.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Du vågar visst, Chrissie! Och du kommer klara det jättebra! Det är bara lite läskigt i början..så är det för alla men sen kommer man ju in i det, vad det än är :)

Puss

2010-02-19 @ 08:58:45
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: two olsson sisters

Vilken snygg sida du har!:)

2010-02-19 @ 17:26:58
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0