Jahapp?

Kul! Sitter hela själv här hemma, Älskling är hos grannen. Kan nog gå dit om jag vill men eftersom ingen har sagt typ; "du får komma över om du vill", eller liknande så vill jag inte. Tycker inte om att tränga mej på på de sättet. Så jag sitter här i min ensamhet och tänker alldeles för mycket som vanligt när det inte finns någonting att göra.

Amina och Natta har varit här ikväll iaf :D Det var mys, vi satt mest och pratade, sjöng lite till gamla låtar och planerade en karaoke dejt på Tisdag :D Längtar som fasiken. Det var så längesen!
Jag saknar skolan. Saknar alla musik ämnen, konserter, rep. Alla sånglektioner med Lill. Allting var såååå mycket lättare. Man gick i skolan i veckorna och var ledig på helgerna, fick pengar för att gå i skolan (iof inte så mycket men ändå).
Så till alla som fortfarande går i skolan! NJUT av tiden medans ni kan, ni kommer längta tillbaka, jag lovar! Om ni inte såklart hittar ett jobb som ni verkligen vill gå till varje dag. Kanske har ett 9-17 jobb och är ledig på helgerna. LYX! Säger jag bara! Orättvist är vad det är.

ÅÅÅÅHH! Jag har så tråkigt! Blä på nu.



The Cure - Friday I'm in love (acustic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0