Hårförändring!

Nu ska jag göra en hårförändring igen.
Ska ringa imrgon och boka tid på Salong Kammarjungfrun. Hoppas dom har någon tid imorgon eller på fredag. Skulle ju ha gått på drop in klippning i handen men jag gick och frågade hur mycket det skulle kosta, det här fick jag som svar; "Ja, först måst vi göra en avfärgning, sen färga utväxten, så måste vi göra en nyansering av ditt hår så det inte blir grönt. Så det ligger väl runt 1100 kr, kanske upp till 1600". Noooo way!!!!
ALDRIG så mycket pengar till någon man aldrig träffat förut, dessutom vet jag inte alls hur den här personen jobbar, den kanske är jättedålig!
Därför blir det en tid hos Jennie eller Elin på Salong Kammarjungfrun för dom är duktiga båda två och det blir absolut värt pengarna. PLUS att dom känner till min hårhistoria :P

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Nattinatti.


aaauuwww, pluttinutti Sigfrid :D Sötkisse.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Söt Kissie! Köp den så jag kan få gulla med den :D

2010-02-18 @ 00:11:59
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0