Dags att sova...

Nu har jag parat ihop alla strumpor och hängt upp allting på tork på tvättstället. Det suger att inte ha en torktummlare när man ska tvätta underkläder och strumpor. Men det går bra ändå. Får börja tvätta oftare så blir det inte så mycket varje gång.
Imorgon dra jag igång de sista maskinerna. ca 3 stycken tror jag de blir. Ska även byta lakan i sängen och försöka komma ihåg att ringa om en jäkla tvättstugenyckel! Måste ha en stor tvättmaskin för att tvätta soffklädslarna i.

Det är en stor hög med disk i diskhon, som jag stör mej på. Jag vill ju bara ställa mej och diska rent allting men jag ska inte glra det nu. Jag måste gå och lägga mej. Det är bättre att gå upp vid 7 som jag gjorde idag. Då blir dagen lång och man hinner med så mycket saker. :)
Idag t.ex. har jag hunit med ganska mycket tycker jag.
Jag har tvättat 4 tvättmaskiner, dammsugit sovrummet, fikat i stan med Nikolina, ätit middag, fikat hos Steffi och Patrik. Det ser inte så mycket ut men det är väldigt bra för att vara jag.

Imorgon blir det somsagt uppstigning vid 7 som idag (dvs om jag kommer upp ;P haha) sätta igång tvättmaskinen. Sen ska jag ta mej iväg till gymmet. Det är ju bussen som är det jobbiga, jag vill ju verkligen gå dit! Ja! Jag kan ju GÅ dit. De tar inte så lång tid. 20 minuter ungefär skulle jag gissa på. Då har jag kört min uppvärmning och kan gå direkt på styrkan. Om jag går hem också så kan jag hoppa över konditionsträningen där också, och då blir stretschingen hemma också, kanske ska köra några yoga övningar då. Jag har dessvärre ingen yogamatta, men man kanske kan ta en mjuk filt eller någonting liknande :)

Det blev ett ganska långt nattinlägg idag.
Sov så gott mina kära läsare :) Glöm inte kommentera lite!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0