23/2-2010 städning.

Jag tog precis lite kort på min fina städning, blev bara bilder på vardagsrumet eftersom Sebbe har gått och lagt sej och köket är inte riktigt lika städat, men det ska jag ta itu med imorgon :) När man tar kort så ser det så jäkla tråkigt ut, vi har ingenting på väggarna än för vi vill inte göra några onödiga hål, vi har ju tänk oss att köpa nya grejer inom en snar framtid. Riktigt fint är det iaf nu, så nöjd så efter att ha hållit på hela dagen. Tömt tre flyttkartonger på grejer så nu är det mer plats överallt.
Allt är nydammat och dammsuget. Alla parfymer står i färgordning i badrummet. Jag blir så glad av sånt här. Nu SKA vi försöka hålla det såhär. Så säger vi varje gång och det händer aldrig men nu vill jag verkligen hålla det snyggt.
  
  
 

Lite bilder ör er som är nyfikna. :) Som sagt, det ser väldigt tråkigt ut på bild eftersom vi inte har någonting på väggarna :P

Nu ska jag gå och sova. Är väldigt trött nu så jag kommer nog somna direkt.
Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

snyggt Chrissie =)

Jobbade du imorgon ?? vilken tid ??

2010-02-23 @ 22:41:33
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0