Tönt människor.

HAHA!
Satt och läste några av de över 2000 kommentarer på Kenzas Nelly tävling inlägg. FYFAN va folk är fjantiga. "Jag borde vinna för jag är fattigt", "Vi har stått ut med så hemska saker", "vi hade en så jobbig uppväxt". Den värsta var nog; "Jag har alltid fått pengar till julklappar till resten av släkten av mina föräldrar men nu tyckte dom att de var dags att jag betalade dom själv när jag är 18"! DU ÄR JU BARA BORTSKÄMMD FATTAR DU VÄL!?
OMG! Jag sitter och stör mej på vad alla skriver. Det är så synd om mej, buhubuhu.

Att skriva en motivering betyder inte att man ska försöka hitta på den värsta Gråthistorian, det verkar ju som att folk tror det. "Min kompis dog igår" såg jag en som skrev också!

Jag är med i den där tävlingen också men inte har jag någon fjanthistoria om att de är så synd om mej inte... JUSTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0