Nice! Lilljul idag med pappa. Fick en supe...

2010-12-19_18_02 (MMS)

Nice! Lilljul idag med pappa. Fick en superduper asnice kamera!!! Så jäkla glad. Har testat lite funktioner nu men fortfarande massa att utforska. Man kan tillochmed ta kort och filma under vatten utan att den behöver något skydd alls. Är sjukt glad över den. TACK BÄSTA PAPPA!!! :-D. Anledningen till att jag inte bloggat någonting senaste dagarna är för att min dator har råkat ut för något jävla virus! Nu är den hos IT-tekniker-lillebror och blir omplåstrad och botad från dessa hemskheter! Hoppas de inte är vinterkräksjukan drn fått bara. Ha ha ;-) Hörs mina älskade. Pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Härligt :) jo de e bara bra med mig me :)

2010-12-19 @ 23:18:17
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Wooow, fan va kul o kunna fota under vatten! Nu fåru ju åka utomlands o ta lite coola bilder :D

Eller typ bada på Eriksdalsbadet ;)

Puss

2010-12-20 @ 22:31:32
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0