Dag 3 - Min favoritfödelsedag

Shit vilken svår det var idag då! Min favoritfödelsedag...
Jag kommer knappt ihåg mina födelsedagar. Och då menar jag inte att jag har varit så full utan att jag har dåligt minne.  

Låt mej tänka lite. (1..2..3 minuter går)
Shit va pinsamt. Jag kommer inte änns ihåg min senaste födelsedag!!!
Min favoritfödelsedag... Den jag kommer ihåg mest (eller ja, tänker på när jag tänker min födelsedag) det är min 17 årsdag. Jag och Amina var nyss hemkommna från Göteborg och jag blev ikastad i en liten barnpool. Hände ganska mycket den kvällen som jag inte tänker nämna här. MEN det är absolut inte min favoritfödelsedag.

Ska man ha en favoritfödelsedag?
Min 20 årsdag var ganska nice. Lugn med massa vänner. Partytält på mammas tomt. Fina presenter. Däremot blev jag av med 500 kr samma kväll, någon snodde pengarna från mitt presentbord inne i köket. Jag vet fortfarande inte vem det var, men jag har ändå mina aningar för det var två stycken som jag inte kände där.

Ni får två bilder från dom kvällarna iaf...

Min 17 årsdag. (står fel datum på bilden dock)


Amina, Natta och Madde på min 20 årsdag. (hittade ingen bild på mej själv ;P)

JO VÄNTAA!!!!

Nu kom jag på en födelsedag som jag tycker jättemycket om!
Jag tror de var min 19 årsdag. Den firades hos min moster, som då bodde i Tyresö. Jag och Sebbe bodde där medans hon var nere i Jönköping och härjade ;P
Vi käkade en mysig middag på uteterrassen och drack gott och snackade massa skit. Inget party alls, bara mysigt och trevligt med bra vänner och god mat. En perfekt födelsedag enligt mej.
Det var första gången Hela gänget träffade Johan också, Aminas pojkvän. Shit va kul vi hade allihopa!
Jag har tyvärr inte en enda bild sedan den kvällen men minnet är bra nog!
Tack för det mina kära vänner ♥

Chevvy var iaf med då kommer jag ihåg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0