Mår bara sämre...

Mår inte bra, inte bra, inte bra!!!! Jag hatar att va sjuk, det SUGER! Jag vill gå till skolan imorgon men jag vet inte om jag orkar. Det är ju en föreläsning som jag självklart inte vill missa men jag vill ju bli frisk också. Kanske skulle va bra att vara hemma och kurrera sej med massa te hela dagen och inte röra sej för det bidrar ju väldigt mycket till att man inte blir frisk, om man rör sej för mycket.
Men vi får se lite hur jag känner imorgon bitti.

Har fått en avi hemskickad med mina CSN pengar också. Jag som fick stressa på lunchen idag för att jag skulle anmäla mitt konto på banken. Tjejen som satt där inne bakom SEB receptions disken måste varit ny för hon var inte snabb! Det tog 5 minuter för henne att skriva ut en blankettjävel! Sen kunde hon inte änns svar apå när jag skulle få pengarna. Ska inte banken veta det?
Sen när jag kommer hem så ligger det ett kuvert på mattan innanför dörren. Där i ligger min avi och på den kan man bara skriva i sitt kontonummer så det blir insatt på kontot direkt nästa gång!
Då stod jag och väntade på blanketten, fyllde i den och stod och väntade i evigheter i onödan! JAJA! Jag ska inte klaga. Jag har ju fått mina pengar nu.

Jag har varit duktig och fixat en matlåda till imorgon! Köttfärssås och spaghetti. Jammi.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag mår inte heller nå vidare. Får också känna efter imorgon,

Men vafan jag har inte fått några pengar och jag har ju redan anmält mitt konto.. suck! Hoppas dom kommer snart..



Hoppas vi ses imorgon!

2010-08-31 @ 22:24:53
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0