Imorgon!

Yeeey!
Imorgon...

Jag har skrivit ut ansökningspapper och fyllt i dom. Betyg och arbetsintyg fixade och så ska jag bara komma ihåg att ta med allting imorgon! GRYMT

Kl 9:00 ska jag va på Riksäpplet. Spännande.
Efteråt blir det en fika med Amina. Nice.
Efter det ska jag fixa klart Sebbes present hemma hos mamma. Roooligt. Han kommer bli så glad :D

Jag fixar lite fint till mej själv också. :D




Shia LaBeouf  -  Yammi! ;P

_____________________________________________________________

Pusspåer
  xoxo

Kommentarer
Postat av: Sirih :)

Fin blogg, följa via bloglovin? :p

2010-08-09 @ 20:00:03
URL: http://halokid.blogg.se/
Postat av: evelinA

svar; tack & vad roligt att du vill vara med och tävla om att bli

veckansblogg. håll utkik på min blogg efter klockan 00.00 om just du har blivit vald. kram!;)

2010-08-09 @ 22:10:11
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0