Dålig Update, I Know.

Ursäkta för en dålig uppdatering både igår och nu idag. Igår var jag med Amina hela dagen, fotade, gick runt hela dalarö, käkade middag och satt och fixade hennes blogg och redigerade lite bilder tills natten. Så det fanns lixom ingen tid för bloggning igår kväll tyvärr. Jag la ju iaf upp lite bilder från våran Fotosession.
 Vad tycker ni om bilderna förresten!?
Jag tycker dom blev jättefina efter redigeringen. Innan var dom jättebrusiga och gråa på något sett. Det var ingen lyster i dom alls, så det fick bli lite colour och contrast förändring, men det blev ju iaf bra tillslut. :) Jag har alltså inte redigerat Amina (modellen) någonting överhuvudtaget.

Nu tänker jag faktiskt inte skriva så mycket mer för jag måste hoppa in i duschen!



Men jag skriver senare såklart.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0