Hösten blir GRYM!

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera nu igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag vet ju själv att det inte är så jäkla roligt att läsa om någons vardag.
Jag har iaf haft en jättebra helg :)


Fredag: Gick jättebra på redovisningen i skolan. Kl 18:00 var vi på Söderbykrog för att käka middag. Jag, Sebbe, Sanna, Stefanie, Simon, Patrik, Noel, Micke och Helene. Jättetrevligt var det. Plankstek, vin och gott sällskap, bättre kan det inte bli.
Sebbe och Simon åka tidigare för att åka och tittas på Stockholm Open, så jag satt kvar med resten av familjen sen drog jag och Sanna hem hit och snackade och tittade lite på tv. Fy vad trötta vi var. Så fort hon gick vid 12 tiden på natten så slocknade jag i soffan och vaknade när Sebbe ringde och jag var tvungen att öppna porten till honom.

Lördag: Städade mest hela dagen egentligen. Skrubbade kylskåp, stolsfötter och golv. Köket är jättefint nu. Ska orka ta tag i vardagsrummet lika grundligt snart också.
17:30 tog jag bussen in mot stan för att möta upp Mamma, Moster, Morfar, Lennart, Johan, Emmeli och Hannah för att käka middag på Kamarina på Söder. En grekisk restaurang med massa god mat!!! Vi hade jättemysigt. Morfar fyllde år så det var därför vi var ute och käkade. Vid 21 tiden åka jag, Emmeli, Hannah och Johan hemmåt. Tjejerna åt ett håll och jag och bror min åt andra. Jag skulle träffat Amina men jag ville hälsa på Elin och Joar som var hos Joars föräldrar igår på bröllopsfest. :) Det var trevligt. Fanns några där iaf som jag kände :D
Blev kvar lite längre än väntat så var hemma ca 00:30, då gick jag direkt och la mej.

Söndag: Jag och Amina åkte in till stan vid 11 tiden i morse. Eftersom jag har lite presentkort på H&M så ville jag in till stan för att de finns så mycket mer där än i haninge centrum, men jag hittade såklart ingenting! Typiskt. Vi käkade lite lunch, drack kaffe och kollade i massa affärer. Jag tror jag vet vart jag vill ha min LIA plats i vår också :D Jag ska in till stan snart igen för att köpa en ny jacka. :) Ni får se när jag köpt den.
Vi var väl hemma vid 15 typ, då åkte jag upp till haninge centrum på en gång. Mötte upp Sebbe med familj så jag drog med mej Sanna och gick upp på H&M där också :D Fanns lika lite där som i stan så de sög ju! Så försökte vi hitta ett par skor till Sanna men hon hittade ingenting :( Tråkigt.
Nu på kvällen kom Elin och Joar hit och käkade Tacos med oss. Ruskigt gott var det! Vi kikade på en film så åkte dom hem för någon timme sen.

Jag har hunnit med väldigt mycket den här helgen måste jag säga.
Jag är riktigt nöjd. Det är såhär helgerna ska va!!! Sprängfyllda med roligheter!
Nästan helg blir det kräftskiva både fredag och lördag så då är det full fart också!!!
Helgen efter det ska jag, Sebbe, Elin, Joar, Paui och Martin upp till Elins landställe från fredag-söndag! SJUKTMYSIGT!!!
Och sen den 25 September är det Blogawards som gäller för mej och Amina. :D

Jag och Sanna bestämde oss i fredags att vi vill börja på Pole Dance (och nej, inte för att Kissie precis har börjat med det utan vi båda har velat det väldigt länge!) så jag har samlat ihop ett gäng tjejer som vill börja. Kommer bli grymt!
Jag och Hannah ska börja gå promenader för vi bor typ så gott som grannar!!! Vi får se när vi kommer igång med det med tanke på att hon är hos Seb största delen av sitt liv ;P haha.



Jag tror iaf att den här hösten kommer bli GRYM!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0