Breaking Dawn skvaller!

Jag antar att ni alla har sett Twilight, New Moon och förhoppningsvis också Eclipse. Vi ser alla fram emot Breaking Dawns tvådelade filmatiseringar, eller hur!?
Vad jag har hört så händer det hemska saker under inspelningen av just sista delen i The Twilight Saga.
Robert Pattinson har tydligen bestämmt sej för att han inte längre vill vara med.
Han och Kristen Stewart har tydligen bråkat som bara den och nu vill han inte spela mot henne mer.


VA SÄGER NI OM DET!?

Helt vansinnigt, hur tänker du Rob?
Det skulle ju aldrig gå att ersätta honom, Vem fasiken skulle spela Edward?!?

ERBJUD HONOM MER PENGAR FÖR FAN!!!!!



Vad tror ni, kommer Rob ge sej eller kommer hela sista delen bli förstörd??


Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Jag tror inte på allt tidningarna skriver ;) Behöver ju inte alls vara sant

2010-08-09 @ 22:55:48
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: evelinA - TÄVLING PÅGÅR

alla kollar in på min blogg & röstar vem som ska bli utsedd till veckans-blogg!!!



nästa vecka kommer det en ny tävling och då kanske det är din tur att vinna?

lägg gärna till mig på Bloglovin så har du lika stor chansa som de andra att hänga med på mina uppdateringar & vad det kommer för nya tävlingar!

kanske ser du dom först och kammar hem priset?

säg bara till när du har lagt till mig så lägger jag till dig direkt....kram, sköt om dig!

2010-08-10 @ 01:51:22
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: amina

tror redan att dem har skrivit kontrakt på filmen, för de har börjat spela in. så tror inte han kan hoppa av nu. haha!

2010-08-10 @ 19:17:09
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0