5 Augusti 2010

Godmorgon kära läsare :)
 Hur e läget?

Jag ska iväg till Amina och käka våfflor idag snart. Vi sa vid 12 men det kanske blir tidigare. Jammi. Gott, eller hur!?
Sen senare idag ska jag och mamma åka in till stan och käka på en grekisk restaurang och efter det ska vi se Bröderna Karlsson. Den verkar jätterolig tycker jag så jag hoppas den är det också.

Igår åkte vi till Elin och Joar. Vi laddade upp på Ica Maxi med 2 kg godis (!!!), 6 liter cola, chips, ostbågar. Alkohol var det inte heller brist på kan jag säga!
Vi tittade på två filmer, Linas Kvällsbok och 2012.
Den förstnämnda är så sjukt rolig så den kan man ju se hur många sånger som hellst, och 2012 har jag faktiskt inte sett tidigare men den var helt okej. Inte jättebra men inte så dålig som jag har hört att den ska va.

_________________________________

Ha en fin dag.
 xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0