16 Augusti 2010.

Idag fyller min syssling Hillevi år. STORT GRATTIS TILL HILLEVI PÅ HENNES FÖDELSEDAG! :)
Imorgon fyller Sebbe år :) hans present ska bara slås in :D Tihi. Vill ge den nu!



Idag vet jag int evad jag ska göra. Har inget inplanerat, kanske var därför jag inte kom upp den tiden jag ville imorse. Jag ställde klockan på 07:30 för att jag skulle gå upp vid 8 tiden men NEJ! Sen vaknar jag vil 10 och sen 11:30. Helt sjukt. Tänk vad mycket jag kunnat göra på den tiden jag sovit. Jag blir arg på mej själv, helt seriöst!
Jag måste planera in saker varje dag fram tills att jag börjar skolan så jag kommer upp på morgonen.
Imorgon kommer ju mamma hit på morgonen. Vi ska tvätta soffklädslar och slänga massa grejer på tippen. Skönt!
Blir av med kartonger och skit som bara står och skräpar. Idag ska jag samla ihop allting som ska med till tippen!
Idag ska jag också ut och springa litegrann, jag känner att de är på tiden att jag börjar träna igen! Jag måste.

Nu ska jag äta någonting
 xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0