Vänner.

Sitter och kikar lite på Vänner. Har precis druckit mitt kaffe och ätit två toast :) Sigge har varit galen hela morgon och inatt hade han tydligen ner blomman i köksfönstret. Jag fick alltså börja hela morgonen med attr damsuga, kul... verkligen.

Igår kväll var vi på min lillebrors studentskiva på Rocks. Vi stannade inte länge alls, kanske en timme och en kvart bara.
Idag är håret mycket finare än det var igår, som vanligt. Varför är det alltid finare dagen efter?

Inte så fin bild men what ever.

Ikväll blir det jobb igen. 17-23. Nikolina jobbar mellan 17:30 och 23 så vi kan åka hem tillsammans. Idag ska jag inte gå tidigare, jag har inte riktigt råd med det och jag har redan varit duktig och sagt nej till att va ledig torsdag lunch, haha.
Det finns dessvärre två stora minus med att jobba idag. 1. Jag missar Desperate Housewives och Cougartown och 2. jag missar Amina och Nattas sista konsert. Tråkigt, jag hade verkligen velat se de. Men någon kanske filmar?

Imorgon ska jag åka med pappa och hälsa på Farmor på Kungsholmen. Amina ville att jag och Paui skulle träffa henne runt kl 16 imorgon, och om det är fint väder så tänkte vi sitta på en uteservering i solen och kanske ta en öl eller någonting, men det beror ju helt på när vi ska till farmor förstås. :)

Jag ska fixa iordning mej och åka iväg lämna in Sebbes klocka som har blivit fuktskadad fast den ska fungera att bada med, idioter... Det går väl på garantin, men tur att man ändå tog en försäkring på den.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0