Söndagmorgon

Vilken härlig morgon. Solen skiner och vi har kaffe hemma :D Weeei! Kikar lite på nyhetsmorgon på Tv4 och ska alldeles strax göra någon frukost. Idag blir det jobb mellan 13 och 17 och då får jag inte öta så måste käka innan så jag inte blir så hungrig.
Gårdagen gick jättebra. Arbetspasset gick oväntat snabbt och jag tycker att det var ovanligt lugnt (det var jag nästan ensam om att tycka). Allting flöt på och helt plötsligt slutade jag.
På tåget var det en massa jobbiga, fulla människor. Några försökte till och med få mej att följa med dom ut men varför skulle man gå med några random människor som man inte alls känner?

Håller på att svälta ihjäl nu så måste gå och äta frukost :) Jag älskar frukost hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0