Sitter på bussen hem från jönköping nu. De...

20100419332 (MMS)

Sitter på bussen hem från jönköping nu. De är ungefär två timmar kvar. 
Gårdagen var skitrolig. Moster fick sälja rosor utanför eko för en krona styck och sen fick hon gå till systemet och köpa öl för dom pengarna hon gick ihop, måste säga att de gick väldigt bra eftersom en tant köpte alla rosorna :p haha. Sen åkte vi mot slutdestinationen som var en mysig stallstuga på en liten gård med massa islandshästar. Vi red i en och en halv timme i skogen. Sjukt kul! Hade glömt bort hur mysiga hästar faktiskt är. Jag fick en pigg busig svart isis, jättefint steg och hur fin tölt som helst. Många tycker nog det är ganska tråkigt att läsa om hästar men jag blev lite sugen på att börja rida igen. Jaja, de tåls att fundera lite mer på :D
Vi höll igång till tre inatt, då var alla ganska ordentligt trötta eftersom vi började hela dagen tidigt. Men de va jättekul verkligen. 

Nu ska jag fortsätta läsa min bok, väldigt bra är den. Hörs senare när jag kommit hem :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Låter som en kul helg :)



Ska vi ta 20 över 10 tåget imorgon ?

Puss

2010-04-18 @ 20:20:39
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Ja =)

2010-04-18 @ 22:10:47
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0