Mobilblogg - På bussen till jönköping

Sitter och försöker dricka en mugg automatkaffe. Skållhett och blaskigt men tyvärr har man inte så mycket mer valmöjligheter. Annars är det en mycket behaglig bussresa med säten som rena lyxfåtöljerna och lagom sval ac.
Jag ångrar såklart, precis som när vi flög till thailand, att jag inte tog med mej lilla datorn då de finns internetuppkoppling och gör resan lite kortare genom att man kan titta på någon av favorit serierna. Men jag får väl försöka komma ihåg de till nästa gång jag ska resa någonstans :) Nu är vi framme i linköping så de är inte lång tid kvar till slutdestination.
Nej, jag hatar att skriva långa texter med telefonen så nu får ni klara er utan mej ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0