Jag undrar...

kan man ha bara leggings och en tröja?

Jag vet att jättemånga har det, och det ser jättebra ut på de flesta, men på mej ser det så himla naket ut. Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mej idag. Nu har jag på mej ett par, iorförsej väldigt snygga, svarta strumpbyxor med lite detaljer på, en vanligt svart ginalinne och en vit tröja över. Men jag skulle vilja ha mina nya sjukt snygga leggings men jag har ju ingenting som passar med det. Jävla skit!

Någon som har tips på hur man ska ha till ett par svarta leggings med "skin"detaljer!?

  


Detta har jag på mej just nu...
men jag vill ha dom här under men vet ej vad jag ska ha till dom :(
 


HJÄLP MEJ!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Snygga strumpbyxor:) Om jag ska vara ärlig gilla rjag inte leggings och en vanlig tröja bara. Jo om den är lång och täcker rumpan. Annars är det ett big no no=)

2010-04-30 @ 21:31:25
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0