Iskall saft.



Godkväll.
Hur är läget?
Jag tittade på det där, Anna Anka söker Assistent. Haha. Skitprogram. Vad ska man säga? Ska man skratta eller gråta? Vem söker till någonting sånt? Det måste ju vara för publiciteten och för att åka till Hollywood?
Skulle du vilja bli Anna Ankas assistent?
Jag skulle nog hoppa över det iaf.

Två jobb har blivit sökta idag, ett av dom med ett mycket genomtänk CV som jag är väldigt nöjd med. Vi får väl se hur det går, om man får något svar. Hoppas på det bästa iaf :)

Jag sitter här och kämpar för att mina tår inte ska bli attackerade av en liten busig kattunge. Vill inte att han ska bitas i tårna, det gör faktiskt ont. Iaf när han kör in klorna! Ajajaj, men det är väl sånt man får stå ut med ett tag till, I guess. Han hade sönder ena kökslampan idag också, den åkte i golvet. Vi får helt enkelt åka till IKEA och köpa en ny.

Jag är törstig, ska dricka lite iskall saft! Jammi.


Kommentarer
Postat av: amina

receptet finns där! bara att sätta igång och baka. och du.. dom söker servitriser och skit till rosenön på smådalarö, sök med mig? :)

2010-04-14 @ 22:08:24
URL: http://aminawase.blogg.se/
Postat av: amina

fast nu kom jag på att du kankse menade apan? haha och den var ful!

2010-04-14 @ 22:08:51
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0